Keramiikka kurssin satoa. Miten maistuisi

tällainen

tai tällainen

vaiko ennemmin tällainen?

Pulla-lautanenkin, vähän pitsiliinaa siinä..

kirsikalla

..tai ilman

kaikkea löytyy!
Ensi kesänä saa kattaa pihalle pöydän, joka on aina juhlakunnosssa:)
perjantai, 16. marraskuu 2012
Keramiikka kurssin satoa. Miten maistuisi

tällainen

tai tällainen

vaiko ennemmin tällainen?

Pulla-lautanenkin, vähän pitsiliinaa siinä..

kirsikalla

..tai ilman

kaikkea löytyy!
Ensi kesänä saa kattaa pihalle pöydän, joka on aina juhlakunnosssa:)
Meillä, Arolassa järjestetään karhusafareita ja siinä samassa pidetään pitopalvelua. Meillä voi myös yöpyä mökissä tai huoneistossa. Vuokrataan myös pyöriä ja kanootteja, ja tarpeen mukaan viedään vaikka marjametsään tai kalalle, majavia katsomaan. Siinä se aika kuluu, eikä yksikään päivä ole samanlainen kuin eilinen! www.arolabear.fi
Tässä blogissa on tarkoitus kertoilla juttuja liittyen leivontaan, lapsiin ja puutarhaan sekä käsitöihin. Siis vähän strömsöö meininkiä. Olen öbaut 30 vuotias kolmen lapsen -05, -07 ja -11 äiti pohjoisesta suomesta,kasvuvyöhykkeeltä 7 . Opiskelin kokiksi ja valmistuin 2005. Restonomitutkinnon monimuotolinjalla sain pakerrettua valmiiksi keväällä 2017, ja nyt olen maaseutumatkailuyrittäjä.
Kommentit