Äidilläni ja minulla on tullut yksi perinne, äitienpäivänä minä annan äidilleni kukan, ja äiti antaa minulle. Näin nättejä orvokkeja ilmestyi pihalle äitien päivänä!

Minun oma rakas tomaattimökkini!! Ja taustalla tuplasti aidattu mansikkamaa jonka sain vasta siivottua ja lannoitettua. Verhoilin tuon mökin harsolla jotta pysyy vähän paremmin lämpö. Tuossa mökin vieressä turveharkoista rakennettu kasvatus allas. Taitaa siinä tänä kesänä kasvaa ruusupapuja ja tuoksuherneitä ja tuppaaneja. Appeldorn tulppaanit ovat ihmeellisiä, ne kukkii ja kukkii ja kukkii vuodesta toiseen!!

Missä minä olen?!?! kyselee pieni kaktus-herra. Pitkän talven jälkeen kaktukset muuttivat kasvihuoneeseen. Tuo yrtti on muuten Stevia. Se muotiheinä joka meinaa nousta kovaksi vastukseksi aspartaamille. Olin tänä vuonna laiska kun en itse jaksanut siemenestä mokomaa yrttiä kasvattaa. Pari kesää takaperin tilasin stevian siemeniä hyötykasvihdistyksestä ja kasvatin alusta asti itse. Stevia kasvaa ja itää todella hitaasti. Ihmekkös tuo, kun se kerää itseensä niin paljon sokeria. Tuo taimi on tosiaan ostettu Haukiperän puutarhalta. He ovat kuulemma pistokkaista kasvattaneet taimensa. Hyvän näköinen taimi ja maksoi 4 euroa.

Koirankakkapenkki! No joo, on siinä koiran kakkaakin, mutta siis kesäkukkapenkki joka sijaitsee Ramses-koiran häkin edessä. Huomaa katiskaverkko joka eristää koiran kukkapenkistä. Musti ryökäle veri kaiken mullan ja kukkasipulit jotka tassulla ylsi, häkkiinsä!!

Minä Rakastan kevättä, kukkia puutarhaani!!!!