Tältä näyttää kevät koirankakka-kukkapenkissä. Tykkään pikarililjoista, ja nuo kirjopikarililjat on niin eksoottisen näköisiä kun niissä on shakkiruudut ja kaikki! Ekat kirjopikarililjat ostin oulun puutarhamessuilta 6 vuotta sitten. Ovat kukkineet joka vuosi. Nämä tässä olevat istutin 2010. Ja tulppaanit on istutettu 2010 ja 2011. Narsissit viime syksynä kans.

Höhöö! Minä olen pihan uusin, ja kiiltävin pöllö! Olen kirkkaalla lasitettua suklaasavea. Minä vartioin tätä viime vuoden orvokkien poikasta.

Senetti. Uutuus minulle. Törmäsin tähän kasviin eka kerran Oulun puutarhamessuilla tänä vuonna. Ja kun törmäsin toisen kerran Kiannan taimistolla, lähimmällä puutarhalla, lähti nämä pari taimea mukaani heti!

Kyllä minun mieheni osaa! Tämä on meidän leikkimökki. Ukko sahuutti talon ympäriltä kaadetuista männyistä lautoja, ja naputteli leikkimökin, ihan ilman kaavoja, omasta päästä! Viime kevään taloremontista jäi vähän pinkkiä maalia niin tehtiin sisustuksesta tyttömäinen. Ikkunat on vanhasta talosta säilytettyjä ruutuja. Tolokku pikku tupa.